Konstrukcja napędu
Unimog o wysokiej dzielności terenowej

Konstrukcja napędu

Skonstruowany, aby pracować.

Ze względu na swą solidność, niezawodność i wszechstronność to „Uniwersalne Urządzenie Motorowe” – jak brzmi jego pierwotna nazwa (niem. Universal-Motor-Gerät) – jest na całym świecie już od dziesięcioleci wybierane jako pojazd roboczo-transportowy w sytuacjach, w których trudne warunki eksploatacji wymagają niezawodnego pomocnika. Przy wszystkich swoich zaletach, wyróżnia się kompaktowymi gabarytami. I właśnie dlatego Unimog o wysokiej dzielności terenowej potwierdza swoją efektywność prawie wszędzie.

Układ jezdny

Układ jezdny

Więcej informacji na temat osi portalowych, napędu na wszystkie koła, układu regulacji ciśnienia powietrza w oponach i blokad mechanizmów różnicowych na obu osiach.

Silnik

Silnik

Ekonomiczność. Wydajność. Ekologiczność. Unimog o wysokiej dzielności terenowej wyróżnia się perfekcyjne zestrojoną technologią napędową i wydajnym silnikiem z generacji Euro VI.

Skrzynia biegów

Skrzynia biegów

Informacje na temat w pełni synchronizowanej, elektropneumatycznie sterowanej mechanicznej skrzyni biegów z 8 biegami do jazdy w przód i 6 wstecznymi.

Osie portalowe

Osie portalowe

Informacje na temat wszechstronnych możliwości zastosowań Unimoga, jego wzmocnionych osi portalowych ze zwolnicami i niskiego środka ciężkości.

TireControl plus

TireControl plus

Więcej informacji na temat układu kontroli ciśnienia powietrza w oponach Tirecontrol plus, dostępnego fabrycznie.

Osprzęt i zabudowy

Osprzęt i zabudowy

Zobacz informacje na temat doskonałej konstrukcji pojazdu i przekonaj się o zaletach wszechstronnego terenowego profesjonalisty.

Złącza

Złącza

Przystawka odbioru mocy od silnika Unimoga o wysokiej dzielności terenowej oraz różne złącza gwarantują pełen zakres możliwości zastosowań. Więcej informacji.

W górę