W postaci Atego dysponują Państwo pojazdem o najwyższej wydajności gospodarowania paliwem. Im bowiem mniejsze zużycie paliwa, tym niższe koszty całkowite.

Atego
Obniżone zużycie paliwa
Im niższe zużycie paliwa, tym niższe koszty całkowite.
Niech mniej Cię nigdy nie zadowala. Chyba, że chodzi o zużycie paliwa.
Niski opór aerodynamiczny i opór toczenia.
Konstrukcja została zoptymalizowana w najdrobniejszych szczegółach, aby zmniejszyć opór powietrza. Począwszy od zderzaka, poprzez powłoki krawędzi, a na dachu skończywszy – wszystkie elementy przyczyniają się do obniżenia oporu powietrza, a tym samym do zmniejszenia zużycia paliwa. Dostępne na życzenie domontowywane elementy aerodynamiczne mogą pomóc jeszcze bardziej obniżyć zużycie paliwa.
Zestawienie korzyści.
- Pełne spektrum silników Euro VI: dwie klasy pojemności skokowej, siedem klas mocy od 115 kW (156 KM) do 220 kW (299 KM)
- Niskie zużycie paliwa dzięki oszczędnym, wydajnym silnikom oraz krótkim czasom przełączania biegów
- Przełożenia tylnej osi i skrzynie biegów dopasowane do zadań transportowych
- Zmniejszające zużycie paliwa podzespoły pomocnicze
- Dopracowana aerodynamika
Osie, skrzynia biegów, podzespoły.
Do niskiego zużycia paliwa przyczynia się również duży wybór zoptymalizowanych eksploatacyjnie przełożeń tylnej osi i skrzyń biegów. Obniżeniu zużycia paliwa sprzyjają ponadto krótkie czasy przełączania biegów, oszczędne podzespoły, jak na przykład układ sterowania sprężonym powietrzem z regulacją w zależności od potrzeb i regulowana pompa wspomagania układu kierowniczego.
Technologia oczyszczania spalin Euro VI.
Układ recyrkulacji spalin
Filtr cząstek stałych
Spektrum mocy silników. Oszczędne silniki Euro VI Atego są dostępne w dwóch klasach pojemności skokowej i siedmiu klasach mocy – od 115 kW (156 KM) do 220 kW (299 KM).
Paliwooszczędna technika.
Wszystkie silniki Euro VI wyróżniają się niskim zużyciem paliwa. W przypadku 4- i 6-cylindrowych silników jednorzędowych wtrysk pod ciśnieniem do 2400 barów oraz chłodzony układ recyrkulacji spalin zapewniają na przykład niskie zużycie paliwa i jednocześnie umożliwiają jego spalanie przy niskiej emisji cząstek sadzy.