Maksymalne wykorzystanie pojazdu
Arocs

Maksymalne wykorzystanie pojazdu

Inteligentne połączenie sieciowe pojazdu, serwisu i Twojego przedsiębiorstwa transportowego.

Inteligentna komunikacja sieciowa pomiędzy pojazdem, serwisem Mercedes-Benz i Państwa firmą transportową pozwala odczuwalnie zwiększyć wykorzystanie i obłożenie pojazdu oraz wydajność Państwa procesów logistycznych.

Ta dostępna na życzenie innowacja serwisowa Mercedes-Benz maksymalizuje gotowość techniczną pojazdów i sprawność planowania ich eksploatacji. Dane pojazdu są monitorowane w czasie rzeczywistym, co pozwala zawczasu rozpoznawać zapotrzebowanie na czynności przeglądowo-naprawcze. Teraz uwzględniane są również istotne dane dotyczące przyczepy/naczepy247. Zespół serwisowy Mercedes-Benz powiadamia Państwa z odpowiednim wyprzedzeniem, zaleca wykonanie konkretnych czynności i pomaga podając optymalne rozwiązanie naprawcze. Dzięki temu unika się przestojów, spowodowanych np. awariami samochodu, oraz dalszych nieplanowanych napraw, zaś planowe wizyty w warsztacie można lepiej zorganizować. Krótko mówiąc: Mercedes-Benz Uptime sprawia, że mogą Państwo realizować swoje zlecenia transportowe bezpieczniej i ekonomiczniej niż kiedykolwiek dotąd.

Zestawienie korzyści.

  • Mercedes-Benz Uptime226, 250: indywidualne doradztwo w czasie rzeczywistym, usprawniające planowanie pobytów w warsztacie i zwiększające dyspozycyjność pojazdu
  • Service24h: szybka pomoc w razie awarii przez całą dobę37
  • Gęsta sieć warsztatów w całej Europie
  • Truck Data Center jako podstawa wszystkich usług Fleetboard
  • Programowalny moduł specjalny ułatwiający sterowanie i obsługę zabudów
  • Remote Online i aplikacja Remote Truck256 do obsługi wielu funkcji pojazdu za pomocą smartfona
  • Opcjonalne aplikacje Fleetboard dla łatwiejszej obsługi i większego komfortu pracy

Service24h Mercedes-Benz zapewnia bezpośrednią pomoc w razie awarii – przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W tym celu klienci mają do dyspozycji bezpłatny16 numer telefonu 00 800 5 777 7777. W przypadku awarii swoim mobilnym warsztatem do akcji wyruszają znakomicie wyposażeni serwisanci, aby umożliwić jak najszybsze kontynuowanie realizacji zadań przewozowych.

Fleetboard oferuje indywidualne rozwiązania telematyczne, przyczyniające się do obniżenia kosztów, a jednocześnie zwiększenia wydajności. Aby wykorzystać całe spektrum usług Fleetboard, do dyspozycji dajemy zarówno rozwiązania desktopowe/klienckie jak i różne aplikacje na systemy Android i iOS.

W górę