Wysoki stopień wykorzystania pojazdu
Actros F

Wysoki stopień wykorzystania pojazdu

Inteligentne połączenie sieciowe pojazdu, serwisu i Twojego przedsiębiorstwa transportowego.

Inteligentna komunikacja sieciowa pomiędzy pojazdem, serwisem Mercedes‑Benz Trucks i Państwa firmą transportową pozwala odczuwalnie zwiększyć wykorzystanie i obłożenie pojazdu oraz wydajność Państwa procesów logistycznych.

Zestawienie korzyści.

  • Mercedes‑Benz Trucks Uptime2251, 226, 2413: indywidualne doradztwo w czasie rzeczywistym, usprawniające planowanie i zwiększające dyspozycyjność pojazdu
  • Truck Data Center jako podstawa wszystkich usług Fleetboard
  • Service24h: szybka pomoc w razie awarii przez całą dobę37
  • Gęsta sieć warsztatów w całej Europie
  • Programowalny moduł specjalny ułatwiający sterowanie zabudowami i ich obsługę
  • Dodatkowe przełączniki w kokpicie do łatwej i bezpiecznej obsługi zabudów

Wizja ukryta za Mercedes-Benz Trucks Uptime: 100% planowania i maksymalnej dyspozycyjności pojazdów. Poprzez usługę Mercedes‑Benz Trucks Uptime realizujemy jasno określony cel: ciągłe minimalizowanie nieplanowanych awarii pojazdów, umożliwienie planowania napraw w celu maksymalizacji dostępności pojazdów.


 

Service24h Mercedes‑Benz Trucks zapewnia bezpośrednią pomoc w razie awarii – przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W tym celu klienci mają do dyspozycji bezpłatny16 numer telefonu 00 800 5 777 7777. W przypadku awarii swoim mobilnym warsztatem do akcji wyruszają znakomicie wyposażeni serwisanci, aby umożliwić jak najszybsze kontynuowanie realizacji zadań przewozowych.

Fleetboard oferuje indywidualne rozwiązania telematyczne, przyczyniające się do obniżenia kosztów, a jednocześnie zwiększenia wydajności. Aby wykorzystać całe spektrum usług Fleetboard, do dyspozycji dajemy zarówno rozwiązania desktopowe/klienckie jak i różne aplikacje na systemy Android i iOS.

W górę